Jumissa.fi

Jumissa.fi

Yrityksemme arvot, onko arvoilla merkitystä?

5, maalis, 2019

Aito

Aito tuli ensimmäisenä valituksi kun pari syksyä sitten teimme yhdessä yrityksemme arvoja. Meillä oli iso kasa eri arvoja mistä lähdimme muodostamaan ajatuksia mitkä voisivat olla yrityksemme arvot. Aito valittiin ensimmäisenä koska olemme aitoja ja sellaisina haluamme pysyä, näytämme miltä tuntuu ja maistuu. Haluamme että asiakkaat tulevat omina itsenään ja kertovat reippaaasti onko ollut huono päivä tai puristaako sukasta jonkun takia. Aitous on hyvä ja tuo pientä rosoisuutta eli olemme lähellä ihmistä emmekä kiiltokuva. Aitoutta on myös se että yrityksessämme melkein tuntuu jo vaateelta että suurimmalla osalla on lukihäiriö ja siksi monessa paikassa ollaankin saatu hyviä nauruja aikaiseksi kun on tullut vähä "häröjä" mutta ei se mitään, olemme aitoja itseämme ja toivomme että hyväksytte meidät tällaisena. Monesti asiakaskyselyissä onkin tullut ilmi että meillä on aito tekemisen meininki, kiitos siitä.

 

Rentous

Rentous on toinen "päivänselvä" asia meillä. Meillä ei puhuta kirjakieltä eikä vaadita tiettyjä tanssiaskelia. Haluamme kuulla asiakkaita ja saada palautetta. Monta kertaa on kommentoitu ulkopuolelta että meillä on kodinomainen tunnelma. Hyvä että se huokuu myös muille koska haluamme olla kodinomaisia koska silloin jokaisen asiakkaan on mukava tulla ja töissäkin on kiva olla kodinomaisessa paikassa. Emme havittele SPA tunnelmaa ja että jing ja jang ovat täysin jämpisti vaan se että kaikilla on mukavaa ja rento olo meille astuessa sisään. Toisissa hoitoloissa on myös kovin kliinistä ja moni hieroja puhukin klinikastaan, meillä on hoitola, lääkäriasemat ovat erikseen. Meillä pidetään paikat puhtaana ja se että vähän laittaa sisutusta ei tarkoita etteikö oltaisi ammattilaisia. Hoitajat ovat rentoja jotta myös ensi kertaa hoitoon tulevat eivät jännittäisi tulemistaan. Ihminen ei pysty rentoutumaan hoitopöydällä jos pelkää että mitä kuuluu sanoa ja miten pitäisi olla. Voi höpöttää rennosti niitä näitä taikka sitten olla hiljaa jos on sellainen päivä että haluaa vaan olla itsensä kanssa. Asiakas valitsee.

 

Palveleva

Olemme palveluammatissa. Haluamme palvella asiakkaita kaikin mahdollisin tavoin, oli kyse hieronnasta, silmäripsistä taikka asunnon vaihdosta. Meiltä kysytään mitä ihmeellisimpiä asioita ja kuulemme myös vaikka ja mitä. Tapaamme paljon ihmisiä viikottain ja saamme itsekkin paljon hyviä vinkkejä eri palveluista, yrityksistä ja aiheista. Jaamme tietoa myös mieluusti muille. Erityisen hyviä haluamme olla palvemaan asiakasta tietenkin kehonhuollossa kotona, itsehoitovälineissä ja siitä miten omaa tekemistään kannattaisi havannoida arjessa. Palvelu on ykkösasiamme ja muista ettei tyhmiä kysymyksiä ole!

 

Ajan hermolla

Tämä on asia missä nykypäivänä täytyy olla mukana. On hyvä että on tietoa miten asioita tehtiin myös ennenvanhaan mutta myös nykypäivän menossa pitää olla mukana. Alallamme nykyisin on jossun jonkunlaista vempainta ja hoitoa. Se että olemme ajan hermolla ei tarkoita sitä että meiltä aina löytyy kaikkea mahdollista -tutkimme ja punnitsemme. Kaikki uudet jutut eivät ole aina välttämättä "uusia" kuten paljon nykysin puhuttu fascia -sana aiheuttaa hymyn huulillemme..... tämähän ei ole mikään uusi juttu mutta media nostaa nyt vahvasti esiin "uutena asiana". Ne tuotteet mitä valitsemme myyntiin ja hoidot mitä toteutamme on meille itsellemme tuttuja, hyväksi havaittuja taikka tutkimusten kautta todennettuja asioita mitä on hyvä tehdä. Kaikki uusi ei ole uutta ja ihan kaikkeen ei kannata lähteä, koko ajan tulee eri "aaltoja".

 

Asiantuntevuus

Olemme asiantuntioita siinä mitä teemme. Meillä kaikilla on eri painotuksia ja osaamisalueita. Yhdellä ovat raskaanaolevat hallussa, toinen on "pyrstöekspertti", yksi on kova neulaamaan, löytyy nukkumisergonomian asiantuntijaa jne. Kaikki tukevat toisiaan ja rohkeasti kertovat jos paremman avun saa jostain muualta kuin häneltä, kaikkien ei tarvitse osata kaikkea vaan on voimaa kertoa myös omat heikot kohtansa. Kouluttaudumme jatkuvasti koska alamme muuttuu paljon ja eri hoitosuosituksetkin.

 

Käsillä, aivoilla ja sydämellä

Hierojilla on omat eettiset periaatteensa - mitä meillä kaikki käyttävät. Käsillä aivoilla ja sydämellä tätä työtä tehdään ihmisiä varten. Olemme myös tavallisia kansalaisia millä on kova halu auttaa aina avun tarpeessa olevaa. Jos haluat lukea hierojien eettisesti ohjeista enemmän niin pääset tästä liiton sivuille:

http://www.khl.fi/saannot-ja-ohjeet/kasilla-aivoilla-ja-sydamella-%e2%80%93-koulutetun-hierojan-eettiset-ohjeet

 

Liisa

Kirjoittaja on yrityksen perustaja, osakas ja punninnut viimeisen vuoden aikana kovasti arvomaailmaa yritysnäkökentässä. Syksyllä kuulette lisää arvoista ja pohdintaa siitä onko kiire arvo? - Tuomme asiakkaillemme myös palvelun tähän liittyen.

Seuraa meitä

0 kommenttia

Lähetä kommentti

Share This