Jumissa.fi

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

1. Yleistä

Kehonhuolto Jumissa verkkokauppa tarjoaa itsehoitotuotteita hemmotteluun, hyvinvoinnin tueksi sekä rentoutukseen. Voit ostaa verkkokaupasta myös lahjakortin, jonka lahjan saaja voi käyttää joku hoitoihin toimipisteillämme tai tilata verkkokaupasta tuotteita.

Kehonhuolto Jumissa on toiminut  jo monia vuosia tehden eri hoitoja sekä myyden tuotteita. Yritys toimii jälleenmyyjänä eri tuotemerkeille, mm. Tempur, Gymstick ja monia muita.

Tuotteet verkkokauppaan valitaan tarkoin. Testaamme itse tuotteiden laadun ja ominaisuudet käytännössä ennen myyntiin asettamista. Voimme siis ylpeänä myydä tuotteita, jotka ovat laadukkaita, ja meidän itsemme, eli hoitoalan ammattilaisten testaamia ja hyväksi kokemia!

 

2. Verkkokaupassa asiointi

Kehonhuolto Jumissan verkkokaupasta tilattaessa järjelmä luo sinulle tilin automaattisesti ja saat kirjautumistiedot sähköpostiisi. Omalta tililtäsi löydät tilaushistoriasi ja laskut, sekä voit muuttaa omia yhteystietojasi. Jos olet ostanut meidän järjestämän verkkokurssin, kurssimateriaaliin pääsy edellyttää kirjautumista omalle tilillesi, minkä jälkeen löydät kurssimateriaalin päävalikon ”Verkkokauppa” -alavalikosta.

Huomioithan, että digitaaliset tuotteet, kuten verkkokurssit ovat tekijänoikeussuojattuja, et saa kopioida tai jakaa materiaalia eteenpäin, tilaus on sinun henkilökohtaiseen käyttöön (voit tietenkin ostaa kurssin myös lahjaksi, mutta tällöin lahjansaajan tulee käyttää Sinun tunnuksiasi kirjautuessaan sivuillemme ja kurssille). Digitaalisiin tuotteisiin ei myöskään sovelleta palautusoikeutta.

Säilytä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi huolella, etteivät ne joudu vääriin käsiin. Niitä ei tule antaa kolmannelle osapuolelle. Voit tehdä salasanalle automaattisen palautuksen, mikäli unohdat sen.

 

3. Hinnat

Kehonhuolto Jumissa verkkokaupan tuotteiden voimassa olevat hinnat näkyvät kaupan sivuilla. Hintoihin sisältyy arvonlisävero 24%.

Hinnat eivät sisällä toimituskuluja, vaan ne ilmoitetaan erikseen tilauksen yhteydessä. Toimituskulut määräytyvät toimitustavan ja tuotteen painon mukaan.

 

4. Tuotteiden saatavuus

Verkkokaupassa myydään ainoastaan varastossa olevia tuotteita. Jos saatavilla näkynyt tuote on tilapäisesti loppunut, toimitamme puuttuvan tuotteen heti, kun saamme varastoa täydennettyä.

 

5. Tuotteiden tilaaminen

Tilauksen tekemisen jälkeen saat automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tarkista, että tilausvahvistuksen sisältö on oikea.

Kun tilauksesi on käsitelty ja tuote lähetetään, saat myös siitä tiedon sähköpostitse.

 

6. Tilausrajoitukset

Toimitamme tuotteita vain Suomeen. Alle 18-vuotiaat voivat tehdä tilauksia ainoastaan maksamalla tilauksen verkkomaksulla.

 

7. Maksutavat

– Verkkomaksu (Checkout)
– PayPal
– Yleisimmät luotto- ja pankkikortit

Kun maksat ostoksesi verkkopankissa, tarvitset pankkisi antamat käyttäjätunnukset. Maksamisen aikana siirryt verkkokaupasta omaan pankkiisi ja maksat verkkokauppaostoksesi suoraan omalta tililtäsi. Muista lopuksi palata Checkoutin sivulta takaisin verkkokauppaan,  jotta tilauksesi etenee loppuun ja saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Jos jostain syystä et saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Myös Paypal-maksu toimii PayPalin kautta. PayPal:illa voit maksaa myös ilman PayPal-tiliä, mikäli tahdot maksaa pankki-tai luottokortilla.

Verkkokauppa ei tallenna tai käsittele mitään pankki- tai luottokorttitietoja.

 

8. Toimitus ja toimituskulut

Tilauksen voi noutaa joko Hyvinkään, Lahden tai Riihimäen toimipisteestä, jolloin säästyt toimituskuluilta.

Toimitamme tilauksia myös postitse, jolloin toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan. Hinnat toimituskuluille näkyvät tilauksen toimitusta valitessasi.

Kehonhuolto Jumissa ei vastaa toimituspäivien mahdollisista muutoksista ja niiden seurauksista asiakkaille.

Varaamme oikeuden vaihtaa toimitustapaa, mikäli valittu toimitustapa ei ole esim. tilauksen suuren yhteiskoon vuoksi mahdollinen.

 

9. Vaihto- ja peruutusoikeus

Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Tehdäksesi palautuksen, ota yhteyttä ensin asiakaspalveluun, josta saat ohjeet. Palautuksesta peritään postikulut toteutuneen maksun mukaan. Viallisista tuotteista ei aiheudu palautuskustannuksia.

 

10. Asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysyttää tuotteista tai tilauksesta ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
puh. 044 9705 192
asiakaspalvelu (@) jumissa.fi
tai käyttämällä sivuilta löytyvää yhteydenottolomaketta.